Tiara Beach/Ilham Resort PD - 3

9/2/2009

8.00 Last day kat port dickson. Kami ke Ilham utk breakfast dengan keluarga lain. Sempat main-main kat pantai dengan fitri dan PakLong (he he padahal kita tak bawa baju spare tu). Main badminton sekejap then naik ke apartment. Ibu geleng kepala, tapi tak marah... bukan selalu. Kita mandi dan salin baju pinjam baju Hakim.










11.30 Kami ambik gambar sefamily sebelum check-out. Sekali lagi ambik gambar kat tangga Ilham tu sebelum balik. Semua orang balik kecuali keluarga kita dan keluarga PakLong. Ayah kata kita tak perlu tergesa-gesa balik. Biar la semua orang balik dulu. Kami terus ke Tiara semula.










12.30 Sebelum balik kami mandi lagi. Orang dewasa tak mandi, nanti penat nak drive balik kata ayah. Diorang bagi kami mandi lama-lama sampai kami sendiri nak balik... he he. Best sebab orang dah kurang. Oh sebelum tu kami sempat sewa basikal yang naik 2 orang tu bawak pusing-pusing. Lepas mandi MakLong sefamily pun balik. Tinggal kami bertiga je. Ibu dan ayah mengemas, kita pulak boring dah main sorang-sorang.










16.00 Dah keluar bilik tu kita ingat nak mandi lagi, tapi ayah kata dah lewat dan kita pun dah hitam. Sebagai ganti mandi tu ibu bawak kita main game dan nyanyi kat jamban tu lagi. Lepas tu kami bertolak dari tiara tu. Kami berhenti makan di simpang tiga dekat kem askar yang ada masjid tu sebelum meneruskan perjalanan, ni kira tea sambil makan malam la ni. Asyik makan makanan sihat je, kali ni kita minta maggi pula. Nasib baik ayah dan ibu bagi. Dah kenyang, kami jalan semula.... kita tak berapa ingat sangat sebab tak lama rasanya lepas tu kita tidur..... sedar-sedar ibu kejut utk ke sekolah esoknya.

Labels: edit post
0 Responses